9/4-2011

Efter jag slutade amma damian för 2 år sen så började jag tappa mängder med hår.
Sen har det inte gett sej... Har legat en stor hög med hår i silen efter varje duschning osv.
Fick stora vikar in vid pannan. INTE kul! Tur att jag hade väldigt tjockt hår från början, annars
hade jag inte haft nåt kvar.
Iaf så kom mamma i januari och hade köpt Priorin (ni vet det som dom gör reklam för).
Så jag började äta det och det har snart gått tre månader. Och vet ni? Det funkar!!!
Riktigt ordentligt. Första månaden märkte jag inget, andra månaden slutade jag tappa
så mkt hår och nu tredje månaden har jag massor med nytt hår! =)
Det funkar inte på dom som alltid haft tunt hår för det får bara igång dom hårsäckar man
redan har! Men för mej funkar det kanon.
Dessutom växer håret mkt fortare, perfekt för mej som sparar nu!
Man ska äta det i ett halvår, första tre månaderna 3 tabletter/dag. Sista tre månaderna
en tablett/dag. Sammanlagt kommer det att ha kostat 1600 kr. Men det är värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0