2/4-2011

Pjuuh, har varit en jobbig vecka och framförallt en jobbig dag...
I onsdags va Damian jättekonstig, han har varit förkyld ett tag men i onsdags
sov han i princip hela dagen... Brukar ju lämna han på dagis vid ett
dom veckorna som jag jobbar sent men då fick han va hemma.
Så vi höll han hemma även tors och fre så nu är han knappt nå förkyld alls.
Det är däremot jag... blir nästan alltid smittad av honom.

Och just ja, i torsdags fick jag åka hem vid halv åtta från jobbet i panik.
Damian hade trillat ner från källartrappen och det blödde jättemkt i munnen på han.
Fick iaf kolla han i munnen och gaddarna satt kvar och det sluta blöda.
Igår va jag hemma med han så vi snora ikapp, haha.

Men det har hänt lite kul grejer också.
Får tillbaka rätt rejält på skatten, så det kommer spenderas till semestern.
Får se va vi hittar på för skoj.
Och i onsdags fick vi hem byråarna vi beställde från ikea. 2 st.
Och passa som ett smäck uppe i sovrummet. Ser ut som om det är måttbeställt ;)
Så nu har vi äntligen kläderna i sovrummet igen efter rivningen där.
Kommer bild sen =)

Nu ska jag nog fortsätta greja litegrann innan vi kör igång med myskväll.

Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0