22/4-2011

Halloj, nu va det så där längesen igen.
Har inte haft tid eller lust. Har ju vart så underbart väder så
vi är mest ute faktiskt.

Kan ju iaf börja med att berätta att i lördags ville
Niklas & Malin låna Damian över dagen och natten.
Såklart fick dom det =) Vi passade på att gå på kupolen
och gå på bio. Sucker Punch såg vi och den va jättebra!
En bra dag med min älskling blev det.
Och Damian hade det jättebra han med =)

Den här veckan har Tord varit pappaledig,
så han och Damian har varit i badhuset och åkt traktor bl.a...=)
Igår fyllde jag år och tog ledigt. Jag roade mej med att gå till frisören,
fika med pappa (som fyllde år i tisdags), handla, och pierca mej =) =) =)
Och plantera lite blommor ute.
På kvällen grillade vi hamburgare med mamma och Micke och drack nån cider.
Fick piercingen av Tord i present =)

 Är ju ändå 'bara' i örat men det kändes ändå...nöjd som fasen =)

Idag ska Damian sova vid hans mormor o micke och jag och Tord ska ut på china
och äta och dricka gott =)

Hört talas om baby foot? Jag o pappa köpte det åt varann i present så det ska jag fixa idag med.
Riktigt spännande =)

Glad påsk på er!



Busungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0