10/4-2011

Mulen söndag... Trodde det skulle bli fint idag... Fast det spelar
ingen större roll. Ska vara inne och greja lite.
Skönt att rensa ur lite emellanåt. Att man samlar på så mkt man inte använder?!
Helt sjukt. Så nu ger jag bort en del och en del hamnar på tippen.
Alltid när jag rensar ringer jag pappa och Niklas och frågar om dom vill ha nåt =)
Det är ju en del fina grejer, bara det att jag fastnat för nåt nytt, haha.

Vi var upp till Niklas och Malin igår och titta hur fint dom gjort.
Så träffa vi pappa också. Då ville han att jag skulle skjutsa han till coop.
Så jag, pappa och Niklas åkte dit.
Då skulle jag köra pappas bil, en automat =/
Till saken är den att jag är kass på att köra bil, helst en annan än min egen.
Men är rätt kass då med.
Niklas sa från början, bromsa och gasa med samma fot. Jag tyckte att det spela väl
ingen roll, han bara 'jooo men du har ingen känsla i vänstern'.
Jaja, det gick bra hela vägen dit och nästan hela vägen hem.
Då vette fan va som hände, tror jag leta efter kopplingen för jag tröck
ner bromsen med vänstern. Haha, det blev tvärnit.
Jag bara 'va faaaan händer med bilen?'.
Och dom andra gaffla om att jag bromsa med vänstern och inte fatta nåt.
Skratta gjorde vi iaf =D

Nä nu ska jag komma igång med dagen, Tord och Damian har redan vart ute en bra
stund. Grejar med bilar och åker på d's motorcykel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0