Vilken skitvecka!

Kan man ju lugnt säga!!
I söndags började jag känna mej krasslig, måndag var jag jätte förkyld.
Är först idag jag känner mej rätt pigg. Igår och idag har
Damian varit hemma också. Har hostar jättemycket på nätterna.
Natten till onsdagen var han och jag vakna mellan 00-05.
Då är man inte kaxig dan efter när man själv inte är på topp.

Plus att det hänt massa annat skit.

Tänker på er jätte mycket allihop! Hoppas alla är friska och krya snart.

En extra tanke till min kära vän Celina ♥

Meen, nu kan det bara bli bättre, hoppas jag.

Fick en glad överraskning igår när Tord tog ut pengar åt mej.
Hade 2800 kr extra på kontot, tack fk. Jag hade inte en tanke på att jag skulle få dom =)
Så jag har redan klickshoppat lite julklappar.
Sen på lördag ska jag ta mej utanför dörren och handla gardiner till sovrummet och lite adventspynt.
Bilder på vårat underbart fina o mysiga sovrum får ni när det är tillfixat med gardiner och blommor o allt =)

Hoppas ni alla mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0