Det va väl på ti'n...

...att Weise åkte, faan va skönt.
Enligt mej hade han aldrig behövt sökt till idol.
Och enligt mej ska Jay vinna =)

Mår riktigt bra idag, snorig å rosslig i halsen bara.
Men det är ju som vanligt, jag tror jag är frisk och tar mej vatten över huvvet.
Dammsög och skura golven, svettades som en gris efter det, så helt kry är man nog inte =/
Damian har inte hostat det senaste dygnet heller.
Jag som fasade för att det skulle vara sån där envis hosta. Brukar ju vara så.
Så det är skönt.

Idag rapade jag (jag veeet, guu så äckligt ;) ) då pekade Damian på min mun och sa "pruttaaaa".
Haha, gullefjun.

Hoppas alla haft en trevlig fredagskväll.
I morgon kommer lite bilder från hemmet =P

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Han är bäst! men det är bättre om han kommer tvåa, det verkar bara som om de som kommit två som slår igenom och går långt :)

2010-11-20 @ 17:42:23
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0